Megan Fox datang ke Malaysia

17.10 Add Comment
2,3 hari lepas kecohkan pasal ada berita mengatakan fesbuk akan ditutup. apa cerita terkini ek. jadi ke nak tutp. aku langsung tak amik tau.

sebabnya sejak minggu lepas lg aku dh tutup acc fb aku. aku memang tak aktif sgt berfesbuk nih. fesbuk aku sempat bernyawa hanya 4 bulan je dri bulan september hingga 4 januari lepas.

kalau betul fb akan ditutup baik korang buat print screen cepat. bolehlah buat kenang-kenangan
bila fb dh xde nanti. bila rindu ngan fb boleh tgk gambarnya huhuuuuu.


aku ada buat prtsc aku punya fb hehe.


pasal tajuk tu..korang abaikan je la..saje je hahaha


idea dri blog AAP

Aishwarya Rai jambu

17.02 Add Comment
Seorang ahli hortikultur, Kaleemullah Khan telah berjaya membangunkan sejenis varieti baru jambu yg dinamakn sempena nama Aishwarya Rai di Mumbai. beliau mengambil masa lapan tahun utk menghasilkannya.

"jambu spesies bru ini berbeza dri segi rasa, bau dan rupa bentuknya berbanding jambu biasa
yg ditanam di negara ini," katanya


sebelum ini beliau turut menamakn varieti baru mangga dgn nama pelakon itu.

menurut Kaleemullah, bgi memastikn jambu itu benar2 organik, puhaknya hanya menggunakn minyak daun pokok semambu sbg racun serangga.

"semua aspek diambil kira bagi memastikn pengeluaran bebas drp kesan baja atau racun," katanya


hmmm..spesies Megan Fox xde ke. aku nk tanam kt belakang umah