Megan Fox datang ke Malaysia

17.10
2,3 hari lepas kecohkan pasal ada berita mengatakan fesbuk akan ditutup. apa cerita terkini ek. jadi ke nak tutp. aku langsung tak amik tau.

sebabnya sejak minggu lepas lg aku dh tutup acc fb aku. aku memang tak aktif sgt berfesbuk nih. fesbuk aku sempat bernyawa hanya 4 bulan je dri bulan september hingga 4 januari lepas.

kalau betul fb akan ditutup baik korang buat print screen cepat. bolehlah buat kenang-kenangan
bila fb dh xde nanti. bila rindu ngan fb boleh tgk gambarnya huhuuuuu.


aku ada buat prtsc aku punya fb hehe.


pasal tajuk tu..korang abaikan je la..saje je hahaha


idea dri blog AAP

Artikel Terkait

Previous
Next Post »